Købsfrist/no-show værktøjer

Mange eventarrangører har et ønske om at deres gæster skal kunne bestille billetter online - men ønsker samtidig ikke at leve med risikoen for at bestillinger ikke afhentes. Integra systemet er løsningen.

Dels kan Integra håndtere billetbestillinger til events på en måde så der kun i afgrænsede perioder kan bestilles til arrangementet - den resterende tid kan der kun KØBES billetter.

Dels kan Integra håndtere en købsfrist - f.eks. 'tre dage efter bestilling' eller 'en uge før arrangementet'. Når købsfristen på en bestilling nærmer sig modtager gæsten en mail med information om at 'betales billetterne ikke inden'... så vil bestillingen blive slettet. Mailen indeholder naturligvis link til direkte betaling af bestillingen.

Er bestillingen ikke betalt når fristen udløber slettes bestillingen og gæsten modtager en mail om at bestillingen er slettet.

Læs også om statistik og afrapporteringsværktøjer

Tilbage til oversigten

Kontakt


1StepAhead ApS
Algade 68C, 2.
DK-5500 Middelfart
Tlf.: 70 23 00 49
kontakt@1stepahead.dk hep

Support


Alle ugens dage fra 9.00 - 21.00
Hotline tlf.: 70 23 00 49

Download

Læs mere om 1StepAhead og billetsystemet Integras funktioner, struktur og sikkerhed i nedenstående pdf'er. Her finder du også materiale om vores biografhjemmeside.

Billetsystemet, Integra (pdf)

Biografhjemmesiden, Phoenix (pdf)

Salgsterminal, biografer (pdf)

Kontakt os

Udfyld alle felter – så kontakter vi dig!