Support

Bag Integra står vores 1st line support. Bag vores 1st line support står vores 2nd line support. Bag vores 2nd line support står vores døgnberedskab.

Vores 1st line support består af et team af superbrugere der er klar til at besvare dine spørgsmål omkring funktioner og din daglige brug af Integra. Supporttelefonen er åben alle ugens dage fra 09:00-22:00.

Vores 2nd line support udgøres af vores softwarefolk som er klar til at besvare 1st line supporternes spørgsmål i givet fald der er tale om fejl eller driftsforstyrrelser.

Skulle der opstå et helt akut problem - et servernedbrud el. lign. - så er vores døgnberedskab klar til udrykning 24 timer i døgnet 365 dage om året.

Døgnberedskabet opereres af Multi-house IT-partner der har et servicemål i form af en responstid på 4 timer til alle brofaste lokaliteter i Danmark.

Vores partner har alt relevant udstyr på lager så f.eks. en server kan skiftes med kortest mulig varsel.

Man kan således sige at der findes mindst tre gode grunde til at vælge Integra fra 1StepAhead, nemlig 24-7-365...

Læs også om sikkerheden

Tilbage til oversigten

Kontakt


1StepAhead ApS
Algade 68C, 2.
DK-5500 Middelfart
Tlf.: 70 23 00 49
kontakt@1stepahead.dk hep

Support


Alle ugens dage fra 9.00 - 21.00
Hotline tlf.: 70 23 00 49

Download

Læs mere om 1StepAhead og billetsystemet Integras funktioner, struktur og sikkerhed i nedenstående pdf'er. Her finder du også materiale om vores biografhjemmeside.

Billetsystemet, Integra (pdf)

Biografhjemmesiden, Phoenix (pdf)

Salgsterminal, biografer (pdf)

Kontakt os

Udfyld alle felter – så kontakter vi dig!